Technická podpora

Support - technická podpora

Podpora pro zákazníky a uživatele

Klademe velký důraz na kvalitní zaškolení všech uživatelů našich výrobků. Školení se obvykle realizuje přímo v místě konkrétní zakázky a mělo by předcházet samotnému spuštění parkovacího systému. Rozsah školení je dán potřebami klienta a velikostí instalace systému. Součástí školení je i konfigurace softwarové části systému, která uživatelům umožní co nejsnazší ovládání a správu dané instalace. Zákazníci mohou v případě potřeby využít některý z komunikačních kanálů, který jim zprostředkuje spojení s pracovníky oddělení technické podpory. Pro obdržení kvalifikované rady mohou klienti využít elektronickou poštu nebo servisní telefonickou linku. Mimoto jsou pracovníci technické podpory schopni připojit se k serveru konkrétní instalace prostřednictvím internetu. Využití vzdálené správy umožňuje odstranění potíží s instalací či vyřešení zákaznických dotazů ve velmi krátkém čase. Oddělení technické podpory je k dispozici nejen zákazníkům z České republiky, ale samozřejmě i zahraničním partnerům z mnoha zemí celého světa.

Cz |En |PL
Green-Facebook