Technická podpora

Support - technická podpora

Podpora pro zákazníky a uživatele

Klademe velký důraz na kvalitní zaškolení všech uživatelů našich výrobků. Školení se obvykle realizuje přímo v místě konkrétní zakázky a mělo by předcházet samotnému spuštění parkovacího systému. Rozsah školení je dán potřebami klienta a velikostí instalace systému. Součástí školení je i konfigurace softwarové části systému, která uživatelům umožní co nejsnazší ovládání a správu dané instalace.
Zákazníci mohou v případě potřeby využít některý z komunikačních kanálů, který jim zprostředkuje spojení s pracovníky oddělení technické podpory. Pro obdržení kvalifikované rady mohou klienti využít elektronickou poštu nebo servisní telefonickou linku. Mimoto jsou pracovníci technické podpory schopni připojit se k serveru konkrétní instalace prostřednictvím internetu. Využití vzdálené správy umožňuje odstranění potíží s instalací či vyřešení zákaznických dotazů ve velmi krátkém čase.
Oddělení technické podpory je k dispozici nejen zákazníkům z České republiky, ale samozřejmě i zahraničním partnerům z mnoha zemí celého světa.

Kontakt technické podpory

Pracovníci technické podpory jsou vám k dispozici v běžné pracovní době od pondělí do pátku (s výjimkou dnů pracovního klidu) mezi 8:00 a 16:30 středoevropské času (SEČ).
e-mail: support@green.cz

Jan Kapeš
Přímá linka: +420 246 083 731
Mobilní telefon: +420 602 151 420
e-mail: jan.kapes@green.cz

Jan Pavlíček
Přímá linka:
+420 246 083 734
Mobilní telefon: +420 725 953 893
e-mail: jan.pavlicek@green.cz

Cz |En |PL
Green-Facebook